דגל דאעש אותר בין ציוד המחבלים בקיבוץ סופה

פנחס בן זיו No Comments on דגל דאעש אותר בין ציוד המחבלים בקיבוץ סופה

בקיבוץ סופה איתרו לוחמי סיירת הנח"ל דגל של דאעש, בין הציוד של מחבלי חמאס. דובר צה"ל, תא"ל הגרי, הדגיש כי כל מי שיתקרב לגדר ייהרג. "חמאס באנדרלמוסיה, לא מצליח לנהל את עזה באזורים מסוימים ברצועה", אמר

דגל דאע"ש
13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי נשא הבוקר דברים בנוגע למלחמת "חרבות ברזל". הוא אמר כי חמאס נמצא "באנדרלמוסיה", הבהיר כי צה"ל מתכונן לשלב הבא והדגיש: "כל מי שמתקרב לגדר – ייהרג".

בקיבוץ סופה איתרו לוחמי סיירת הנח"ל דגל של דאעש, בין הציוד של מחבלי החמאס. "על הגופות של מחבלי חמאס מה מצאנו? דגלי דאעש. חמאס זה דאעש", אמר דובר צה"ל. "חמאס ניסה להציג את עצמו כארגון צדקה שאוסף תרומות לעניי עזה, אבל בעצם זה ארגון שגרוע מדאעש. מי שתורם לארגון הזה, תורם למעשי דאעש – לא רק בישראל, אלא בכל העולם".

דובר צה"ל התייחס גם למצב בעוטף עזה, ואמר כי "אנחנו ממשיכים במשימת טיהור האזור. יש עשרות לוחמים במרחב הזה, ועדיין יש היתקלויות – רק ביממה האחרונה היו ארבע היתקלויות שבהן חוסלו חמישה מחבלים". לדבריו, "השטח הוא שטח צבאי סגור, ועד שהוא לא יטוהר באופן מוחלט – אנחנו קוראים לציבור לא להתקרב – אלא בתיאום עם צה"ל. במקביל, אנחנו סוגרים את הפריצות בגדר באמצעות מאמץ הנדסי נרחב".



0 תגובות